Инициатором организации трамвайного движения в Киеве был инженер и предприниматель Аманд Струве. Именно созданное им предприятие с 1 ноября 1889 года получило монопольное право на строительство городской железной дороги. Однако другие предприниматели не смирились с проигрышем в конкурсе: со временем в Киеве возникло еще четыре частных трамвайных предприятия.
Поскольку Струве получил монополию в черте Киева, уделом других трамвайных предприятий …
Пізніше, у 1830-х роках, стимулювання київської економіки за допомогою кредитів узяв на себе уряд. Було асигновано спеціальний «будівельний капітал», який надавався мешканцям міста на пільгових умовах для розвитку господарства та садиб. Однак розрахунок влади не виправдався: хитрі кияни охоче розбирали позички, але використовували кошти не за призначенням.
Не досягнув успіху й експеримент початку 1860-х років, коли місцева контора Державного …
Стара споруда державного банку на Інститутській, 18. Та сама, що знаходиться ліворуч від нинішнього Нацбанку
Київська контора Державного банку. 1902-1905. Листівка Д.Маркова. 1910
Банкова (Коммуністична) вулиця. 1930-ті
Декору на будинку явно більше, ніж сьогодні
Художник Оксана Хейлик. Дім з хімерами. Сучасна акварель
Банковая улица и домъ Городецкого, Изданіе: Аксель Эліассонъ въ Стокгольмъ. …
У книзі розповідається про історію, а головне — про культурну роль центральної вулиці Києва — Хрещатика. Крім театрів, кінотеатрів, цирків, розглянуто широкий комплекс питань історії і розвитку інших культурних закладів, що в різний час існували на Хрещатику: навчальні заклади, культурні та освітні товариства, видавництва, бібліотеки, книгарні тощо. Приділено уваго також і культурі бізнесу на Хрещатику.
Книга розрахована на широке коло читачів, …
Федор Шаляпін
Гастролі європейської прими — мрія кожного тодішнього київського продюсера, пардон, антрепренера. У той час ділки шоу-бізнесу заробляли здебільшого на антрепризах (приватних театральних проектах). Трупу нерідко набирали лише на сезон. Менеджер-антрепренер орендував приміщення, організовував рекламу і починав продаж квитків. Він мав відчувати запити публіки, вдало підібрати виконавців і сформувати репертуар — тоді і …
Все жилые дома в ту пору находились в государственной собственности, а плата за жилье была низкая и годами не повышалась. Здания стояли нештукатуренные и неокрашенные. В подъездах скрипели деревянные лестницы, воняло котами и гнилой капустой
Мария Тихоновна Фещук всю свою сознательную жизнь работает за швейной машинкой. Приехав в Киев в 1949 году 18-летней девушкой, она с трудом получила прописку и устроилась на фабрику им. Смирнова-Ласточкина. …
Дагеротипісти (так тоді називали фотографів) з Австрії та Франції організували в місті курси для місцевих фотографів-початківців. Разова консультація обходилася в 50 карбованців, а майстер-клас — у 250-300 карбованців. Учні Гааса швидко опанували прибуткове ремесло і від портретної зйомки перейшли до зйомки пейзажів і виготовлення фотореклами для модних одеських магазинів.
До 90-х років фотографія вже стала справою не лише технічно підкованих …
Популярна електронна доповідь про стан навколишнього природного середовища в місті Києві
http://mail.menr.gov.ua/publ/kiev2003/index.htm
В атласе — схемы рельефа, растительности, демографии, загруженности дорог, инженерных систем, промышленности, загрязнения и т.п.
http://mail.menr.gov.ua/publ/kiev2003/atlas03_u/atlaskiev.htm
В их числе — посетительница интернет-форума с ником lenchik92, которая поспешила поделиться увиденным со всеми:
«…Я стою на остановке возле метро «Политехнический институт», а тут на третью полосу проезжей части садится огромный белый с розовым отливом пеликан! Машины все успели затормозить, так что птица не пострадала. Дядька из «Фольксвагена» вышел и только руками развел. К птаху не подойти — он грозно щелкает огромным клювом и не шелохнется! …
Причуда архитекторовО существовании этого перехода знает, наверное, каждый киевлянин, и для многих из них он служит как бы еще одним из стимулов для того, чтобы гордиться за свой город. Потому что ни в одном другом метрополитене никакого другого города мира никакого подобного загадочного хода нет и близко. В Киеве он, что называется, эксклюзивный. — Было бы неправильно называть этот проход тоннелем, — уточнил в разговоре с нашим корреспондентом …