«На жаль, у Києві немає жодної повністю пішохідної вулиці, а вулиця Сагайдачного – це саме частина Старого міста, і вона потребує такого підходу, – зазначив Олександр Попов, голова Київ-міськдержадміністрації. – Та це стане можливим, щойно ми відведемо звідси транспорт. Вулиця Сагайдачного – це не просто будинки, – це історія, і було б правильним цю історію зберегти. Нині триває підготовка цього проекту, і як тільки ми зможемо його фінансувати (а це може бути вже у березні), розпочнемо роботи. Хотілося б комплексно вирішити це питання до Дня міста».

Перетворення вулиці Сагайдачного на пішохідну дозволить також дещо зняти навантаження з Андріївського узвозу – відомо, що пішохідні вулиці, де перехожі не поспішають і куди насамперед прямують туристи, є надзвичайно привабливими для власників крамниць і кафе. До того ж, пішохідна вулиця – це публічний простір, де люди можуть насолоджуватися містом, відпочивати від метушні магістралей.

«Перетворити вулицю Сагайдачного на пішохідну після відкриття оновленої Поштової площі – не проблема. Можна з часом зробити пішохідним і Хрещатик, – розповів «Вечірці»Віктор Зотов, архітектор, куратор архітектурного фестивалю «CANactions». – Однак є питання, як це зробити технічно. Якщо це будуть самі шлагбауми або стовпчики, тоді повториться ситуація з Андріївським узвозом – автівки все одно їздитимуть. Тож потрібно одразу влаштовувати капітальні конструкції, обмежуючи рух усього транспорту. У Києві мало публічних просторів, тому тут варто визначити пріоритет людини над автомобілем».

До речі, закриття для проїзду вулиці Сагайдачного аж ніяк не означатиме суттєвого ускладнення під’їздів до розташованих тут будинків, адже досить часто перпендикулярні вулиці залишаються проїзними. А головний секрет успіху пішохідної вулиці, за словами Віктора Зотова, – у налагодженні на ній природного, неформального суспільного життя. І це вже справа всієї громади Києва.