«Як би там не було, але не може 40—50 років машина працювати без якихось там проблемних питань», — цитує пана Попова УНІАН. Водночас голова КМДА запевняє, що «на сьогодні можна гарантувати безпеку пасажирів», адже «техніка передбачає певні реакції на ті чи інші проблеми. І метрополітен у цьому дуже фахово діє». Попов додав, що наразі в депо на Дарниці проводиться капітальний ремонт, реконструкція потягів метро. За мільярд гривень планується переобладнати вагони 1980 року випуску, замінивши частину деталей японськими. «Це буде практично новий вагон. Корпус залишаємо, бо він у гарному стані… Вони дуже якісно зроблені, і немає сенсу їх міняти. Усе решта буде замінено. Цей проект разом iз японською стороною і Кременчуцьким вагонобудівним заводом та метрополітеном зараз розглядається, і ми протягом року зможемо отримати 100 нових модернізованих вагонів», — повідомив чиновник.

Водночас опозиція у Київраді вимагає провести комплексну перевірку нинішнього стану столичного метрополітену у зв’язку з постійними аваріями, які виникають там останнім часом. Як повідомила «УМ» заступник голови фракції «Удар» Віталія Кличка Наталія Новак, «кличківці» попри запевнення Попова все ж вимагають, аби керівництво КП «Київський метрополітен» та чиновники КМДА надали необхідну інформацію про це через тиждень, на наступній сесії Київради. «Тричі за два тижні зупинка руху в метро — це вже занадто, це систематичність, — каже нам пані Новак. — А влада робить вигляд, ніби нічого серйозного не трапилось. На це не можна заплющувати очі, потрібно не на словах гарантувати безпеку та життя сотень тисяч киян». Депутатка нагадує і про інше: обґрунтовуючи останнє підняття тарифів у метро, влада говорила про нестачу коштів для підтримки належного технічного стану та рівня безпеки пасажирів. Утім змін на краще чомусь так і не відбулося.

Щодо нових вагонів пані Новак заявляє: «Рішення про купівлю нових поїздів Київрада затвер­джує систематично. Проте вони чомусь не працюють на лініях, а стоять у депо. У зв’язку з цим виникає запитання: а чи не спеціально столичний метрополітен доводять до критичного стану, аби вкотре знайти бодай якусь аргументацію для нового підвищення тарифів, а згодом — і для його подальшої приватизації?», — обурюється депутатка Київради і додає, що потрібно припинити риторику чиновників про збитковість підземки і нарешті провести аудит роботи київського метро. «Досі не проведено ані серйозного вивчення пасажиропотоків, ані оптимізації фінансових надходжень від розміщення реклами», — каже вона.

Нагадаємо, 23 лютого через знеструмлення колії більше трьох годин не ходили потяги між станціями «Видубичі» та «Славутич» «зеленої» гілки. Тоді на контактній рейці зникла напруга і спецбригади довго шукали несправності. Через проблеми з ізоляцією 27 лютого вранці зупинився потяг і на станції «Дарниця» Святошинсько–Броварської лінії, а 1 березня вранці на станції «Дружби народів» зламався потяг.