При розробці використано образи-форми, що характеризують Київ як історичний, туристичний, духовний та культурний центр:

“крапля” символізує Дніпро, легенду заснування на схилах ріки;

“каштан” – зелене місто, місто-парк;

“купол” вказує на золотоверхість столиці, святість, велику кількість храмів історичного значення;

“серце” – показує місто, як любиме городянами і комфортне для життя.

Протягом весни-осені 2011 р. команда розробників – маркетологи компанії fedoriv.com і дизайнери Karandash Graphic Design Bureau – працювали над розвитком стилю і бренд платформою, використовуючи стратегію розвитку міста, і напрацювання проекту Вікі—Номіка. Логотип презентовано відділам  КМДА, туристичним і громадським рухам, реалізовано тестові проекти. Так, у святкуванні Дня  Києва 2011, він використовувався у брендингу подій на Майдані Незалежності (рекламна концепція, оформлення сцени, відеоряд концерту).

Андрій Федорів, маркетолог, ініціатор проекту “Київ – місто, де все починається”: “Я багато подорожую, але виріс і живу в  Києві. Постсовок, економічні процеси змінили обличчя нашого міста. Хочеться, аби  Київ був, як світові столиці, – з сучасним брендигом для городян і туристів, навігацією, дружнім візуальним середовищем”. У нас залишилось мало часу, щоб покращити візуальну культуру столиці до Євро-2012, але ми віримо – все тільки починається!