Щоб звести новий триповерховий термінал, довелося знести старий, недобудований у 1990-ті роки. Площа споруди становитиме 14,3 тис. кв. м. Про хід будівництва об’єкта міжнародного значення “Хрещатику” розповів перший заступник генерального директора КП “Міжнародний аеропорт Київ (Жуляни)” Олег Петровський: “Наразі виконано 70 відсотків будівництва. Завершимо встановлювати зовнішнє скло і одразу розпочнемо внутрішні роботи. Все відбувається за графіком. А це означає, що в перших числах квітня 2012 року аеропорт має запрацювати з більшою потужністю. Номінальна пропускна здатність нового терміналу — 320 пасажирів за годину. А максимальна всього аеропорту — 1000 пасажирів на годину”.

Проект обійдеться у 370 млн грн. Сьогодні освоєно 60—70 % цих коштів. Проте, за словами Олега Петровського, затримка міського фінансування призвела до порушень графіків прокладання зовнішніх під’їзних мереж та будівництва нового автошляху з вулиці Медової. Ці роботи виконує комунальна корпорація “Київавтодор”. Як запевнив заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, вже найближчим часом кошти надійдуть. 

Перспективи розбудови аеропорту Попов окреслив так: “До початку футбольного турніру ми побудуємо під’їзну автомобільну дорогу від Червонозоряного проспекту (поблизу примикання вулиці Кіровоградської) до аеропорту. А на наступний рік заплановано реконструкцію діючого терміналу аеропорту “Київ” та інженерних мереж”. Олександр Попов наголосив, що модернізація об’єкта важлива ще й тим, що це як мінімум 1,5 тисячі робочих місць для киян на будмайданчику і ще 10 тисяч у перспективі — обслуговуючого персоналу.

Для збільшення пропускної здатності аеропорту під час Євро-2012 термінал “Київ” (Жуляни) частково реконструювали. Зокрема зробили невеликі добудови: зал очікування, зони “виліт — приліт”, а також три сектори — два міжнародних та один внутрішній. У терміналі замінили обладнання. Більше оновлення чекає на аеропорт після чемпіонату. Тоді ж розпочнеться будівництво бізнес-терміналу.

довідка “Хрещатика”

Перший регулярний пасажирський рейс здійснив посадку в аеропорту “Київ” 25 травня 1924 року за маршрутом Харків — Київ. Сьогодні в аеропорту працює одна злітно-посадочна смуга довжиною 2,3 км. На пероні можуть розміститися 64 літаки різного класу, серед яких чотири залізних птахи типу Airbus 320 та Boeing 737. Нині в аеропорту “Київ” (Жуляни) працює один термінал з пропускною здатністю 180 пасажирів за годину. Регулярні та чартерні перевезення здійснюють переважно компанії “Авіалінії Візз Ейр Україна” (Україна), “Хорс” (Україна) та Sky Wings (Греція). З аеропорту здійснюються регулярні перельоти в 17 міст Європи та України.

Від початку року послугами аеропорту скористалися 350 тисяч пасажирів.