На будівлі Державного територіально-галузевого об’єднання “Південна залізниця” з’явилася меморіальна дошка Герою Соціалістичної Праці Петру Кривоносу, який очолював це об’єднання у 1953—1980 роках. Автор та виконавець дошки — народний художник України, лауреат Шевченківської премії, доцент Академії образотворчого мистецтва Богдан Мазур. На урочистостях, присвячених вшануванню пам’яті Петра Кривоноса, були присутні його син Валентин Кривонос, керівництво Південно-Західної залізниці, колишній генеральний директор “Укрзалізниці” Леонід Желєзняк, працівники галузі, а також секретар Київради Олесь Довгий. Він зазначив, що під керівництвом Петра Кривоноса завдяки новаторським підходам було багато зроблено не лише для Південно-Західної залізниці, а й для всього залізничного руху в Україні. “Тоді Південно-Західна залізниця стала флагманом. І дуже приємно, що до сьогодні вона тримає свої позиції”, — сказав Олесь Довгий.

Завдяки Петру Кривоносу залізниця здійснила революційні перетворення. Локомотивне господарство спочатку було переведено на тепловозну тягу, а до кінця сімдесятих років минулого сторіччя — і на електровозну. Покладено на щебневу основу три чверті колій. Петро Кривонос активно підтримував стахановський рух, розвинув соціалістичне змагання на залізниці.

Церемонія відкриття меморіальної дошки продовжилася нагородженням найкращих працівників галузі. Начальнику Південно-Західної залізниці Олексію Кривопішину вручено Знак “Почесного громадянина міста Києва”. “Всі ми знаємо цю людину як професіонала найвищого рівня, — сказав секретар Київради Олесь Довгий. — Він зробив величезний внесок у розвиток транспортної інфраструктури Києва, вклав частину своєї душі у розбудову залізничного гіганта”. Під керівництвом Олексія Кривопішина за останніх вісім років на транспортні об’єкти міста освоєном айже 10 млрд грн. Реконструйовано комплекс станцій “Київ-пасажирський” та побудовано Південний вокзал, а також зведено вузлову станцію “Видубичі” і приміський вокзал “Дарниця”. Один з останніх проектів-пропозицій ПЗЗ — 47-кілометрове залізничне кільце навколо столиці, здатне замінити гілку метро, сполучити віддалені райони міста і розвантажити громадський транспорт. Звання “Почесного громадянина міста Києва” присвоєно 46 мешканцям столиці.