У Києві з 21 по 24 грудня 2018 р. відбувся семінар для гідів Level Up vol. 2 «Сучасні практики надання екскурсійних послуг для іноземних гостей м. Києва», організатором якого виступило Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації.

Упродовж 4 днів 60 гідів Києва слухали доповіді вітчизняних та зарубіжних експертів про загальні тенденції, світові та європейські стандарти у туристичній галузі світу та України, знайомилися з презентаціями сувенірних локацій та брендів, зокрема таких, як «Всі. Свої» та «Київське сухе варення», безпосередньо у місті проходили квест-екскурсію «Місія: Старе місто» та відвідали класичну екскурсію «Приховані скарби київських святинь – Софія Київська», теоретично і практично знайомилися із тенденціями модернової української кухні, на круглих столах висловлювалися про співпрацю гідів, екскурсійних агенцій та місцевих органів державної влади, а у перервах за кавою обмінювалися власним досвідом та налагоджували нові професійні контакти.

Павло Мядзель, туристичний гід по Києву: «Семінари для гідів Києва «Level Up» – це завжди багато інсайтів, ідей для нових проектів, багато живого спілкування та жвавих дискусій. Особисто для мене цього разу з практичної точки зору були цінними виступи Софії Грабовецької про канали продажу туристичних послуг та Олексія Волкова про особливості презентації модернової української кухні іноземному туристу. У порівнянні з попереднім семінаром з’явилося більше інтерактивних можливостей, проведено квест, круглі столи на унікальні теми, посилено практичне спрямування програми на особливості роботи саме з іноземними гостями Києва. Результати «Level Up» – вагомі: підвищення кваліфікації гідів, подальше згуртування професійної спільноти, створення та планування нових цікавих екскурсій Києвом».

Активний розвиток подієвого туризму у Києві, який відбувається останніми роками, сприяє збільшенню кількості візитів іноземців до Києва. А отже, зростає потреба у залученні високопрофесійних гідів. І семінар «Level Up», який вже вдруге організувало Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації, – один із шляхів вирішення цього завдання.