Роботу експресних автобусних маршрутів планується організувати протягом 2008-2009 років. Експресні автобуси дублюватимуть шлях руху майже всіх тролейбусних маршрутів. А також, до закінчення реконструкції трамвайних ліній Лівобережжя, вони курсуватимуть по маршрутах деяких трамваїв.


«До кінця травня цього року ми плануємо організувати рух експресу на траєкторіях курсування тролейбусів №№ 37, 46 та на 100% оновити рухомий склад на автобусному маршруті № 58. Ми розуміємо, що кияни уже вдосталь настраждалися від тісних маршруток, у яких відмовляються перевозити пільговиків, які створюють затори на столичних автошляхах та спричинюють величезну кількість ДТП. Я уже не кажу про ті випадки, коли у маршрутках виникають пожежі. Ми дбаємо про безпеку і комфорт перевезень уже сьогодні, закуповуючи нові одиниці рухомого складу муніципального транспорту», – зазначив Денис Басс.


За словами Басса, однією з переваг експресу є тариф, який буде нижчим, ніж у комунальних маршрутках. Окрім того, у цьому виді транспорту діятимуть місячні проїзні квитки та надаватимуться пільги на проїзд для пасажирів згідно з чинним законодавством України.


Автобуси експресного режиму будуть швидшими та матимуть значно більшу провізну спроможність в порівнянні з маломісткими маршрутками, забезпечуючи при цьому комфортні та безпечні умови перевезень пасажирів. Завдяки наявності альтернативного виду транспорту зменшиться наповненість салонів тролейбусів з 7-8 пасажирів на 1 м. кв. до 5-6.


Для експресних маршрутів протягом цього та наступного року за кошти міського бюджету та кошти КП «Київпастранс» планується придбати 500 автобусів середньої місткості, що за своїми характеристиками максимально наближені до автобусів великої місткості. Про це «КИЯНАМ» повідомили у прес-службі КМДА.