Та й самі підприємства, мабуть, постраждали від кризи, за їх парканами не видно життя, територія деяких з них використовуються як склади і автостоянки. Втім, навколишня місцевість виглядає саме так, як і повинні виглядати задвірки промислової зони. Загиджені яри, розмиті дощами. Ряди складів. Цистерни за парканом підприємства «Лакма». Гаражі. Все це забудовано настільки еклектично, що проходи між підприємствами позначаються стрілками, наче в горах. -І в той же час адже ці місця на Куренівці нерозривно пов’язані зі становленням українського повітроплавання і ім’ям винахідника Ігоря Сікорського, – розповідає Валерій Лисенко, обводячи рукою непривабливий краєвид Петровсько-Куренівської індустріальної зони. – Свого часу на тодішній околиці міста винахідник придбав ділянку для льотного поля, на якому побудував ангар і майстерні. Тут проходили перші київські «тижні авіації», на яких були присутні піонери повітроплавання тодішньої Російської Імперії. Тутешні місця бачили літаки С-5 і «Ілля Муромець», на Куренівці завершився рекордний тоді переліт із Санкт-Петербурга.