За місяці з відкриття станції пасажири капітально витоптали висаджені тут газони, а віконечко в касі надійно закрита. Кілька десятків пасажирів, які очікують поруч вечірній поїзд, запевняють, що каса тут і не потрібна: квитками отоварюються безпосередньо в поїзді. -На дизелі небагато людей їздить, – запевняють нас пасажири, – за одну поїздку пара контролерів забезпечують квитками всіх. Дизель у всіх стосунках гарний, новий, от тільки їде повільно: шляхи для нього не пристосовані. Кажуть, бувають випадки, коли поїзд взагалі зупинявся, а машиніст вискакував переводити стрілки (вони тут всі ручні), як у трамваї. -Що ж так мало їздять? – Цікавимося ми -Але ж це так звана «Чайка», фактично околиця міста. Люди ж сідають на маршрутки в центрі – йдуть вони частіше, до метро доїжджають за ті ж двадцять мигнуть, що і дизель і стоять ті ж три гривні. От якщо б довести дизель до греблі… Та й чекати поїзда майже годину буде не кожен.