На станції «Київ-Петрівка» нас зустрічає свіжий розклад чи не єдиного в столиці дизеля (електрифікація відтинку шляху до міста-супутника – явно справа не найближчих десятиліть). Виявляється, три поїзди (о 6-й, 7-й та 8-й годині) йдуть в одну сторону вранці і стільки ж – увечері (о 17-30, 18-30, 19-30). У вихідні та святкові дні ніхто й нікуди не їде. Одинадцять кілометрів відстані до міста поїзд, згідно з розкладом, долає за 25 хвилин. Повільна швидкість цілком зрозуміла – відгалуження на Вишгород ніколи не призначалося для пасажирського сполучення, і перед запуском дизель-поїзда його в авральному порядку ремонтували. У всякому разі, біля Петрівки ми бачимо заново укладені рейки, підрізані дерева по краях дороги, насипаний свіжий гравій (колія на Вишгород – крайня ліворуч).